Despre noi

Facem parte dintr-un grup de firme cu activitati comerciale inca din 1992  numai cu actionari  romani .
S.C. TOTAL TEHNIC  S.R.L. a fost infiintata in anul 2002  , iar activitatea noastra de baza este AMENAJAREA DE SPATII COMERCIALE .
Oferind mobilier comercial in peste 2000 modele , la o calitate buna , cu un raport de pret foarte convenabil  si servicii din ce in ce mai bune am devenit  cea mai buna alegere in acest domeniu . Portofoliul nostru de clienti multumiti in colaborarea cu noi este din ce in ce mai mare incepand de la firme mici nou infiintate pana la marile firme internationale  . Am pastrat dealungul timpului furnizorii si colaboratorii nostri vechi astfel nu am facut rabat la calitate.
Monitorizam piata din Romania in mod constant si stim cu siguranta  sa fim prima optiune a clientilor pe acest segment prin  :
* preturile cele mai mici ,
* diversitate de modele  pentru orice buget
* servicii de calitate la un pret minim ,
* rapiditatea in livrare printr-un stoc de produse mare
* timpul minim de executie al mobilierului la fabricile noastre .
* flexibilitatea noastra fata de orice client
Suntem direct importatori de  mobilier comercial si accesorii din  tari precum : Italia , Turcia , China . Executam o serie de accesorii  din metal la fabrica noastra din Bucuresti  si de asemenea executam  pentru casa , birouri , spatii comerciale orice tip de mobilier din lemn , PAL , MDF , MDF vopsit , MDF furniruit , plexiglas si sticla  in  fabrica noastra specializata pe productia de mobilier. Echipa noastra , cei 82 de angajati ai firmelor noastre incepand cu directorii ,  arhitectii ,  designerii , vanzatorii  , montatorii , soferii , magazionerii si   muncitorii sunt pregatiti pentru aceste activitati astfel ca in final  clientul nostru sa fie multumit de serviciile pe care le oferim.

 

SC TOTAL TEHNIC SRL  ofera optional  : 

* servicii de design , masurarea spatiilor de personal calificat , efectuare RLV , planuri , schite , proiectarea spatiului cu mobilier tinand cont de preferintele fiecarui client in parte , fiecare lucrare fiind de fiecare data altfel gandita si conceputa de tinerii nostri designeri .
* servicii de consultanta prin angajatii firmei care au capatat o experienta bogata dealungul timpului .
* servicii de montaj
* servicii de transport cu masinile firmei noastre
* servicii de ambalare in vederea expedierii de colete prin curier rapid
* comenzi speciale
* inchirierea de mobilier pentru targuri si expozitii .
* vanzarea de mobilier necesar amenajarilor pentru targuri si expozitii la  un pret extraordinar de bun , cu 30 % mai mic decat preturile din en – gros . Practic pretul mobilieruluii se amortizeaza numai dupa 4 expozitii , el putand fi montat , demontat si transportat extrem de simplu si il puteti folosii in depozit sau in magazine in timpul cand nu sunteti la expozitii .Acest mobilier este garantat minim 5 ani in conditii normale de utilizare .   In acest fel evitati neintelegerile cu firmele care amenajaza , nu ii asteptati , nu sunteti conditionati  si mai ales nu mai aveti acele costuri cu amenajarile iar standul dumneavoastra fiind de fiecare data perfect  .